Organizacja konferencji w Hotelu Traugutta3

arrival 16 Nov.
departure 17 Nov.

Organizacja konferencji w Hotelu Traugutta3 – co zyskasz?

Marzysz o konferencji, która stanie się biznesowym sukcesem? Zorganizuj ją we właściwym miejscu, które zachwyci uczestników nie tylko wystrojem, ale przede wszystkim wyposażeniem oraz dodatkowymi usługami jak catering. Ludzie zapamiętują emocjami, o czy świadczy znany cytat: Ludzie zapomną o tym, co powiedziałeś, ludzie zapomną o tym, czego dokonałeś, ale ludzie nigdy nie zapomną tego, jak dzięki tobie się czuli. I chociaż treść konferencji jest szalenie ważna i to przecież o nią chodzi, uczestnicy tygodnie, a nawet miesiące później będą wspominali głównie wrażenia ze spotkania.

Dlaczego więc warto zorganizować konferencję w Hotelu Traugutta3 w Białymstoku, jak wybór tego hotelu wpłynie na opinie o wydarzeniu? Odpowiadamy!

Od czego zacząć organizację konferencji?

Jeśli organizujesz konferencję, na pewno masz określony cel, temat oraz grono odbiorców. Kwestia opracowania harmonogramu, oszacowania budżetu i przygotowania zaproszeń również spoczywa na Twoich barkach. Kolejna sprawa to wybór miejsca do organizacji konferencji, od którego w dużej mierze zależy powodzenie przedsięwzięcia. Najważniejsza zasada – wybierz salę konferencyjną idealnie przystosowaną do liczby uczestników. Na pewno nie chcesz, by cisnęli się w zbyt małym pokoju, natomiast za duża przestrzeń sprawi wrażenie, jakby nie wszyscy goście przybyli na konferencję. Poza tym zaplanuj odpowiedni układ sali na spotkanie konferencyjne i rozmieszczenie krzeseł. Możesz zdecydować się na przykład na ustawienie teatralne, czyli krzesła w rzędach lub w kształcie litery U, jeśli grupa jest mniejsza. Gdy nie masz pewności, który układ będzie idealny, skonsultuj temat z właścicielem sali konferencyjnej - na pewno pomoże w podjęciu decyzji, ponieważ najlepiej zna to miejsce.

Konferencja w hotelu – dlaczego właśnie warto ją tu zorganizować?

Dlaczego konferencja w hotelu to doskonały pomysł?

Po pierwsze – właściciele renomowanych hoteli dbają o to, by sale konferencyjne oferowały najwyższy standard. Dlatego są kompleksowo wyposażone w nowoczesny sprzęt, począwszy od projektora, a skończywszy na nagłośnieniu oraz mikrofonach.

Po drugie – uczestnicy konferencji mogą przenocować w hotelu, zwłaszcza gdy mieszkają kilkaset kilometrów od miejsca wydarzenia lub przewidziano więcej spotkań na przykład przez 2-3 dni.

Po trzecie – hotel zapewnia wyżywienie w postaci szwedzkiego stołu czy pełnowartościowych posiłków z menu. Uczestnicy zostają objęci opieką pod każdym względem!

Organizacja konferencji w Hotelu Traugutta3

Niezależnie od tego, czy planujesz biznesową konferencję, czy szkolenie z kosmetologii albo wydarzenie z udziałem znamienitych prelegentów, sale konferencyjne w Hotelu Traugutta3 spełnią Twoje oczekiwania. Znajdziesz u nas pomieszczenia o całkowitej powierzchni ponad 450 mkw z dostępem do światła dziennego oraz kompletnym wyposażeniem. Szukasz dużej sali konferencyjnej? Twoje oczekiwania spełni sala Robina (A+B), która zmieści aż 250 gości! To przepiękne pomieszczenie z parkietem z drewna dębowego, można podzielić na pół za pomocą mobilnych ścian tłumiących dźwięki. Elegancka sala Robina (A+B), utrzymana w odcieniach beżu, ma strefowy system nagłośnienia, oświetlenia i klimatyzacji oraz dwa ekrany w formacie 16:10. Nie brakuje też dwóch projektorów Full HD. Alternatywę stanowi mniejsza sala Robina A dla 170 gości z jednym ekranem i projektorem.
A co w przypadku, gdy planujesz spotkanie dla mniejszego grona? Czeka na Was sala Robina B dla 105 gości lub sala Sztab 33 dla 50 gości. One również są w pełni wyposażone, poza tym na sali Sztab 33 znajduje się bufet kawowy oraz tablica interaktywna do rozpisywania informacji. A dla kameralnego grona mamy pokój biznesowy dla 20 osób, w którym minimalistyczny wystrój z akcentami retro zachwyca!

Wyposażenie sal konferencyjnych w Hotelu Traugutta3

Wszystkie sale konferencyjne w Hotelu Traugutta3 zostały kompleksowo wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia perfekcyjnego spotkania. Nie musisz samodzielnie kompletować wyposażenia i specjalnie przywozić go na miejsce, co byłoby problematyczne logistycznie.

Dlatego zapewniamy:

  • bezpłatne Wi-Fi,
  • zaciemnienie sali,
  • dostęp do światła dziennego,
  • nagłośnienie,
  • mikrofony bezprzewodowe,
  • flipcharty,
  • projektory Full HD,
  •  ekrany,

Poza tym uczestnicy otrzymują dostęp do bezpłatnego parkingu, więc nie tracą czasu na czasochłonne poszukiwanie wolnych miejsc w centrum miasta. To nie tylko oszczędność czasu, ale i nerwów – przyznaj, na pewno nie lubisz przedzierać się przez zakorkowane miasto i wypatrywać wolnych miejsc parkingowych, prawda?

Catering podczas konferencji

Czym byłoby profesjonalne spotkanie biznesowe bez dobrego wyżywienia? Jedzenie to podstawowa potrzeba, a puste żołądki skutecznie dekoncentrują i psują humor uczestników. W Hotelu Traugutta3 zapewniamy wyżywienie na przykład w formie obfitego stołu szwedzkiego. Każdy znajdzie dla siebie ulubione smakołyki, począwszy od miłośników mięsa, a skończywszy na weganach. Powiedz nam, jakich dań sobie życzysz, a my przygotujemy je zgodnie z Twoimi potrzebami.

Po konferencji – udogodnienia w Hotelu Traugutta3

A po pracy, pora na zasłużony odpoczynek – zapraszamy do strefy SPA w Hotelu Traugutta3. Uczestnicy rozluźnią mięśnie w ekskluzywnym jacuzzi, skorzystają z profesjonalnego masażu gorącymi kamieniami lub oczyszczą głowę z trosk w leczniczej saunie. To balsam dla ciała i duszy!
Odpoczynek po konferencji w hotelu sprawi, że uczestnicy na zawsze zapamiętają to wydarzenie jako przyjemne, a już na pewno niezapomniane. Wyobraź sobie, jak dobrze wpłynie to na powodzenie Twoich przyszłych szkoleń lub konferencji, chociażby ze względu na niezwykle pochlebne opinie – przekonaj się osobiście!

mobile nav bg
See on the map
Newsletter
Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymywać aktualności, informacje o wydarzeniach i oferty. Gwarantujemy zachowanie Twojej prywatności.

In order to provide services at the highest level, the Service uses cookies stored in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by HASS WASILUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Boczna 1, 15-181, Białystok, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.

Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved